Saturday, February 19, 2011

AisKRIM & CoKELAT


>Ok,entry ni sebenarnya sudah lama..sejak zaman Dinasti Chin lagik..hehe..nope,sejak cuti raya cina seminggu lalu..and now,BARU upload..
>Cuti-cuti malaysia sem/cina/apa2 jew aku memang suka cooking..LOL..kadang2,buat resepi baru..time tu terlintas,time tu jugak pergi market and hayunkan tangan untuk masak..KAN,gigih buka buku resepi,untuk TRY..huhu..TAPI.kalau dah ingat,aku MAIN letak je bahan2...
>Kali ni,aku nak nak...nak pe eh,nak tunjuk lerrr..ehem2..AISKRIM SNOW CHOC aku..*judul resepi xtiru mana2

>Actually,aku suka pic ni..haha..mengeliurkan ..goshh!!

>gigih cari ceri,nestum,roll jala(tak reti nak sebut),milo and aiskim ..haha..sodap2!!

sedap2...
amik masa untuk 'posing-kan' aiskim nii..haha..last2cair sket..

DAN...
>Esoknya pulak,time breakfast..akak aku bagi coklat dari Jepun..boss dia bagi..
>Baru aku tahu,coklat or candy kat Jepun berasaskan tumbuhan..huhu..

>Ok,yang merah tu aku TAK BERAPA suka..berasaskan daun dan bunga..serius weh,MEMANG WANGI..haha,aku xleh mam!!

>warna putih tu,FEVERET aku..ada mint,walnut ,caramel dll..sedap2~!! haha..

>Yang merah tu,aku bagi mak aku..haha..aku rasa sikit2 je..*mak aku kata isi dalamnye cam putu beras :D

>after 15min dalam peti ais,aku keluarkan...WAHH!!mAcam makan CLOUD 9+ DOUBLE MINT..~haha..
***TAMAT***

No comments: