Wednesday, May 25, 2011

Segmen - Share Ur Ideas






Segmen Share Ur Ideas?

Untuk makluman semua, segmen ini macam ala2 contest(kut) tetapi LEBIH KEPADA perkongsian idea antara blogger² yang jenguk ke blog saya.. Ringkasnya,saya amat alu-alukan IDEA ANDA agar boleh saya tulis entry mengenai APA YANG ANDA INGIN(apa saje tajuk sesuai) ..Mudah kan? ..so,anda semua bebas beri idea entry tanpa melibatkan isu2 sensitif ya..

Contoh idea/tajuk entry :

“CARA UNTUK MEMIKAT HATI LELAKI/WANITA DENGAN MUDAH”,
HIDUP TANPA CINTA?",
"PERLU KE KAYA DUIT TAPI KAYAP DOA?"


APA PERLU BUAT  -Anda hanya perlu berikan idea/tajuk entry dalam komen entry  ini SAHAJA..
http://neracaparadigma.blogspot.com/2011/05/segmen-share-ur-ideas.html )
-Setiap idea entry yang anda sumbang,saya akan PERTIMBANGKAN,dan TULIS SEBAIK MUNGKIN :)
(kalau 50 idea diberi,takkan mampu untuk saya tulis semua .HAHA)

KEBAIKAN- Dapat menguji daya kekuatan saya untuk menulis dan secara tidak langsung m'hargai idea² anda  .. 

SYARAT -Haruslah FOLLOW blog  ini agar SEGALA INFO TERBARU,ANDA DAPAT DENGAN MUDAH..

-tajuk sendiri BUKAN DI-COPY dari tajuk entry blog lain ya..
-1 blogger 1 idea :) *fair n square

KEISTIMEWAAN:Selain idea anda sebagai entry saya,malahan 5 IDEA TERBAIK(saya tentukan) dari blog yang saya pilih sebagai entri pilihan itu akan mendapat buah tangan..!!! **TOPUP RM5+hadiah misteri


IDEA ANDA LALUAN PENULISAN SAYA .THANKS..
________________________
Segmen ini secara rasmi 25 MEI 2011 sehingga 1 JULAI 2011@dilanjutkan.TQ





3 comments:

shamyheart said...

Bagus segment ni..

Scha Nazri said...

tajuk entri.

cara-cara nak tahu lelaki suka kat seorang perempuan.

macamana nak pertahankan cinta?

sori yer. banyak sal cinta!

- said...

KENAPA LELAKI EGO ? :)