Monday, April 25, 2011

Jamuan Perpisahan Ko-K

sabtu lalu,merupakan ko-k aku yang terakhir
perasaan mula bercampur baur,antara lega+ sedih!
tapi paling ketara sedih la
apatahnya,kami bersama-sama suka/duka dalam kelas ko-k akuakultur sejak sem 1 lagi
setiap hari sabtu,4.00pm pasti muka-muka ini yang kutemui dalam kelas..

 -aku di barisan tengah,no 3 dari kiri
-actually ramai kut tak datang,kenapa?hmm.

untuk kelas ko- terakhir,kami buat sedikit jamuan .

nyum-nyum
abis ?!haha..

 
thanks so much,En Othman..coz,mengajar kami sem ini..
seriously,anda seorang lecturer yang baik,bagus dan pandai mengawal emosi..even,pada waktu itu dah nak meletup.huu..and thanks,coz tolong naikkan markah saya..hehe..

Perpisahan itu akan selalu ada, karena kita pernah berjumpa, bersama, dalam canda tawa dan bahagia.  Setiap tetes airmata yang tertumpah di hari ini, akan menjadi saksi atas jalinan ukhuwah yang selama ini kita simpul seerat-eratnya

                                 (engkaudanaku.wordpress.com)


TRIVIA  KO-K
1.Murupakan badan uniform/persatuan/kelab di universiti yang wajib di ambil selama 4 sem.Dan,aku merupakan pelajar Akuakultur Sesi 09/10
2.Setiap kuliah,aku pasti menguap sebab hanya duduk dan dengar lecturer bercerita
(punca utama:petang/sejuk)
3.Setiap sem,akan belajar sesuatu yang baru.Sem ini,tentang ikan perhiasan(eg. arowana,koi)
4.setiap sem bertukar lecturer,baju hitam tu baru sem ini pakai.lalala
5.paling jauh kegiatan kami,di Kulim


WALAUPUN,Akuakultur bukan pilihan aku tapi banyak benda aku belajar tentang kehidupan laut,cara nak bela ikan/udang dll,jumpa kawan2 dari pelbagai kos..hmm.RINDU KORANG!

last but not least, a big hug for the last KO-K
(yahhhhh)

Ketika tiba saat perpisahan janganlah kalian berduka, sebab apa yang paling kalian kasihi darinya mungkin akan nampak lebih nyata dari kejauhan – seperti gunung yang nampak lebih agung terlihat dari padang dan dataran… *Kahlil Gibran*






No comments: