Sunday, November 14, 2010

Rah5ia Diri Disebalik Nom6or

                   Hari ini,aku terpanggil pulak untuk berkongsi nombor peribadi aku .Setelah ditambah tarikh lahir secara 1 per 1,(cth,1+7+7+2+0+1+0)dapatla no keramat aku iaitu 5.Secara umumnya,ramai orang percaya nombor boleh membawa keburukan &kebaikan...*Wallahu alam..Pun begitu,ada juga mempercayai nombor2 sume ni membawa semangat secara semulajadi pada diri individu tu la..Ada satu artikel pernah aku selongkar,nombor2 ni ada hubungkait gak ngan planet masa kelahiran kita ke bumi yg sementara ini..itu secara saintifik yg dipanggil ilmu metafizikla..Ada paham??huhu..Okei2,tanpa mengomel panjang,no aku ialah...(smbil bunyi sound effect cam citer Nightmare^^ )....5!!!!!!!!! sape sama ngn aku??angkat kening cepat!!!! (mcmla aku nmpak.ha3)...Di bawah ni,antara kajian yg menerangkan sifat nombor aku la.. ada beberapa betui gak..huhu...layannn..



Haikk..ayat terakhir tu paling aku ske beb.."Jika anda tidak mampu membuat keputusan,ingatkan 5,nescaya mudah semuanya." haha..yolah tuh kan..apepun,ini hanya kajian dan rujukan menyeluruh untuk kita muhasabah diri.Tidak perlulah beria2 kita taksub @percaya bulat ya adik2,akak2 n abg2??huhu..kat bawah ni pulak apa pulak??? Yang ini...Kalau nak tau PASANGAN IDEAL berdasarkan tarikh lahir la..Aku punya tarikh lahir -21hb(yg di bulat tu)












eh yeke????so,apa pulak ciri2 no6 dan no9 ya..so,kita survey jap..




  






   hmm..dah dapat gambaran awal.So,bolehlah aku 'usha' my sweetheart berdasarkan no ni ye x...just saje2 je .kui3...Seperti aku beritahu tadi,hanya sebagai rujukan je..orait??Baik..andai anda ada maklumat tambahan mengenai no 5 atau mahu berkongsi no anda?share la..huhu..

NOTA KAKI: No 5 itu adalah unsur tanah iaitu neutral(leh ngam) ngan semua unsur baik besi,air atau api mahupun kayu..Bagaimana pula anda??

No comments: